الحشد‌الشعبی پایگاهِ داعش را در دیاله منهدم کرد

۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۴:۵۴ کد : ۷ اخبار راهبردی اخبار بین المللی
تعداد بازدید:۱۸۷۸
یروهایِ الحشد‌الشعبی روز یکشنبه (۱۷ آذر ۱۳۹۸) یکی از مهمترین پایگاه‌هایِ راهبردیِ عناصرِ تروریستی داعش در استانِ دیاله، واقع در شرقِ عراق را منهدم کردند.
الحشد‌الشعبی پایگاهِ داعش را در دیاله منهدم کرد

الحشد‌الشعبی پایگاهِ داعش را در دیاله منهدم کرد

 

نیروهایِ الحشد‌الشعبی روز یکشنبه (17 آذر 1398) یکی از مهمترین پایگاه‌هایِ راهبردیِ عناصرِ تروریستی داعش در استانِ دیاله، واقع در شرقِ عراق را منهدم کردند.

نیروهای الحشدالشعبی موفق شدند پایگاه «عائشه» در استانِ دیاله را که بر آموزشِ تروریست‌های داعش در سه استان دیاله، کرکوک و صلاح‌الدین نظارت دارد، منهدم کنند. در این عملیات، چهار تونل که توسطِ تروریست‌های داعشی حفر شده بود، منهدم شد؛ همچنین شماری از عناصرِ داعش دستگیر و تحویلِ نیروهایِ امنیتی داده شدند.

لازم به ذکر است الحشدالشعبی روز شنبه (16 آذر 1398) نیز 9 پایگاهِ داعش را در کوهستان «حمرین» واقع در شمالِ شرق دیاله کشف کرده بود که در نتیجه آن، تلاش تروریست‌ها برایِ هدف قرار دادن یگان‌های امنیتیِ عراق خنثی شد.

این عملیات‌هایِ ضد تروریسم الحشد‌الشعبی در استانِ دیاله در چارچوب مرحله هفتم عملیات اراده پیروزی صورت گرفته است. دفتر فرماندهی عملیاتِ مشترک عراق روز شنبه از آغاز مرحله هفتم از عملیاتِ اراده پیروزی خبر داده بود و گفت که این عملیات در استان‌هایِ دیاله و صلاح الدین انجام می‌شود.

هدف از انجام این عملیات‌ها پاکسازیِ مناطق و روستاها و بازداشت افراد تحت تعقیب و نابودیِ تروریسم در این دو استان اعلام شده است.

منبع خبر: ایرنا


( ۱ )

نظر شما :