بازدید رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی و هیئت همراه از مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰۸:۳۹ کد : ۶۹۹۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۶۲
بازدید رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی و هیئت همراه از مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری

پیرو تعاملات دانشگاه عالی دفاع ملی با مراکز علمی و پژوهشی کشور و در راستای بررسی و شناخت ظرفیت‌ها، روز سه شنبه مورخ 11 اردیبهشت ماه، سردار سرتیپ دکتر اسماعیل احمدی مقدم رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی از مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری بازدید نمودند.

در ابتدای این بازدید، آقای دکتر سجاد احدزاده رئیس مرکز، بعد از خوش آمدگویی، اقدام به معرفی ساختار سازمانی، ماموریت‌ها، اهداف و اقدامات شاخص مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری نمود. در ادامه سردار احمدی مقدم نیز ضمن تشکر از میزبانی به عمل آمده، ماموریت‌ها، اهداف و ساختار دانشگاه عالی دفاع ملی را برای میزبان تشریح نمودند. در این بازدید همچنین از سامانه دیدبانی تحولات علم و فناوری که فاز مطالعاتی و تحقیقاتی آن در داعا صورت پذیرفته بود و پیرو تفاهم‌نامه همکاری منعقد شده جهت نصب در اختیار مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری قرار گرفته بود بازدید به عمل آمد. در پایان هردو طرف نسبت به افزایش تعاملات و همکاری‌های مشترک و همچنین بهره‌مندی از ظرفیت‌های طرفین تاکید نمودند. همچنین نشان دانشگاه از سوی رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی به رئیس مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری اهدا گردید.

کلید واژه ها: همکاری مرکز همکاری همکاری تحول همکاری تحول پیشرفت همکاری تحول پیشرفت ریاست مرکز مرکز همکاری تحول مرکز همکاری تحول پیشرفت دانشگاه دانشگاه عالی


( ۲ )

نظر شما :